Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2025 Ejerlauget Fredensgade/Hollændervej
Generalforsamlingen afholdes tirsdag den 25. marts kl. 19.00 Sct. Jørgens Gård, Hospitalsgade 4 (Lokale fremgår af infotavlen)
Dagsorden:
1 Valg af dirigent
2 Bestyrelsens beretning ved formand Michael Dalager Hansen
3 Aflæggelse af regnskab for 2024 (Regnskabet er vedlagt denne indkaldelse). Fremlæggelse af budget for næste regnskabsår (2025) og fastlæggelse af kontingent (Bestyrelsens forslag vedlagt denne indkaldelse).
4 Valg af medlemmer til bestyrelsen På valg er: Chris Gæmelke Ole Rossen
5 Valg af formand
6 Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
7 Valg af revisor
8 Regulering af satser efter vedtægternes § 6.1.1. og 6.1.3. § 6.1.1. er behandlet under vedtagelse af budgettet. Bestyrelsen mener ikke der skal ske regulering af punkt 6.1.3.
9 Forslag fra bestyrelsen: Der installeres video overvågning af pyramiden og fællesarealerne
10 Rettidigt indkomne forslag fra medlemmerne: Ingen
11 Eventuelt Bestyrelsen: Formand: Michael Dalager Hansen, Vibevej 7, 6
Helt gratis er den jo ikke, for vi betaler for den på ejendomsskattebilletten. Derfor skal vi også sørge for at bruge ordningen.
Vi har fået lavet en brochure, der er delt ud til beboerne. Vi skal opfordre alle beboere til at følge denne anvisning
Du kan se mere om Kolding Kommunes ordning om afhentning af storskrald her.
Du kan gratis bestille afhentning 12 gange om året.
Bestil Genbrugsbilen her på siden eller i appen Affald Kolding.